Justin Bieber FIRST STEP 2 FOREVER

Justin Bieber FIRST STEP 2 FOREVER
Justin Bieber kommer att släppa en illustrerad biografi med titeln Justin Bieber: Första Steg 2 Forever: My Story. Denna vackra inbundna bok innehåller exklusiv, aldrig tidigare visade bilder, ett måste för fans drabbats av Bieber-feber. Boken kommer att publiceras i oktober i både Förenta staterna ($ 21,99) och i Storbritannien (16.99 pounds Sterling).

Justin: "Varje dag vaknar jag och räknar mina välsignelser. Mina fans har spelat en så stor del i allt detta och de hjälper mig leva mina drömmar varje dag. Jag är glada att dela med bara lite mer av min värld med dem genom denna bok. Mellan bakom kulisserna-bilder och det som jag tror att det kommer att bli något som de alla kan njuta av. Detta är bara ytterligare ett sätt för mig att säga tack till mina fans. "

Susan Katz ordförande HarperCollins: "Justin's tillbedjande och hängivna fans som inleddes på YouTube följer nu att han packade konserthus runt om i världen. Han är en kraft i musikbranschen och vi är otroligt spännande att publicera denna fotografiska memoarer om hans fantastiska resa .. Justin är den hetaste stjärnan i ögonblicket och den här boken kommer att vara den perfekta presenten till sin miljontals fans världen över. "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0