Taget ifrån oceanup

Justin Bieber intervju.

Vad är det löjligaste en groupie har gjort? Min mamma har mig på en stram koppel och [ hon ] är riktig skyddsutrustning . Flickorna visar upp bär ingenting. Jag kan inte ljuga, jag är 16 , hatar jag den inte. Jag har inte en flickvän. På hans hår: Jag tror att fixeringen vid mitt hår är roligt. Människor kopiera mitt hår. Vid träffas och hälsar , människor röra mitt hår. Jag har inte någon produkt i det.

Har du ett utegångsförbud ? Min mamma är fortfarande min mamma. Hon kunde sjukvården mindre om jag är en internationell superstjärna. Jag har fortfarande att städa mitt rum på turnébussen . Hon tar min dator vid 12 är så jag kan sova . Jag har inte en sänggående [men] hon inte vill mig på datorn eftersom hon inte vill att den ska ruttna min hjärna.

När hon tar bort min dator , jag spelar fortfarande med min IPAD . Hon vet inte . Min mamma är min största fan. Hon har varit ett fan sedan jag var en bebis. Min far i Kanada , ta hand om min bror och syster. Han är fantastisk , riktigt stolt över mig.

Tror du att puberteten kommer att skada din karriär? Allas röst förändringar. Puberteten är en naturlig sak. Jag har den bästa sångpedagog i världen och vi arbetar på min röst och gör vad jag måste göra. Det är som att inte så fort du träffar puberteten du sluta sjunga . Usher är den bästa mentor i världen och han överlevde puberteten. Han berättar för mig vad jag ska göra , vad man inte ska göra.

Vad finns i din iPod? Min iPod är verkligen spridda . Boys II Men , Snoop , Prince, Eminem , Michael Jackson , AC / DC , Gucci Mane , Young Money .. Lil Wayne är min favorit , Biggie , Pac , min pappa presenterade mig för 2Pac när jag var nio och jag kunde rap alla Thug Nation när jag var 10 .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0