En Beliebers dröm blev sann i Malaysia!

Från hennes stora flin och tindrande ögon, är det svårt att  tro att detta är samma låga Bi-Anne vars utdragna vårdnads fall har hjärtan slitits. 

Tune Talk, konserten sponsor av tonårsidolen Justin Bieber "My World Tour" konsert i Malaysia, hade beslutat om Bi-Anne dröm genom att presentera henne med tre röda zon biljetter till konserten ikväll och konsert handelsvaror inklusive en Justin Bieber t-shirt och ett Tune Talk Justin Bieber SIM-kort.
Ett malaysiskt Justin Bieber fan fick sin dröm i uppfyllelse i Malaysia 2011.

En ivrig Belieber: Bi-Anne fick Justin Bieber konsertbiljetter och konsert varor från Lo onsdagen.

Bäst av allt, hade Tune Talk arrangerat för Bi-Anne att möta hennes musik idol i en begränsad fan meet & greet innan konserten.

"Jag tror inte jag kan sova inatt. När jag träffar honom så vill jag krama honom och skaka hans hand. Jag kommer aldrig att tvätta min hand igen efter det, sa Bi-Anne ivrigt på Tune Talk kontoret igår.

Jason Lo, verkställande direktören för Tune Talk, sa att han var rörd när han läste om vad Bi-Anne gick igenom och ville göra något för att hon skulle glömma sin bekymmer för en stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0