Justin prankar Wilson Warren!

Justin twittrade sitt eget telefonnummer i går kväll och bad sina fans att ringa honom ....

"Ring mig 4046616782 jag vill prata med mina fans"

Det visade sig att numret faktiskt tillhörde födelsedagsbarnet Wilson Warren, en av de personer i Biebers crew och tweeten var ett prank. Justin berättar senare för fansen att det inte var hans nummer.

Detta nummer var @ Wilsonwarren snälla kan ni sluta ringa honom, ledsen Wilson Warren men du förtjänade det.

Warren svarade med följande tweet,

"Jag älskar min lillebror @ justinbieber men allt är rättvis i kärlek och krig. fortfarande vänner. för nu. hahahaha."

Om detta prank låter bekant, i augusti förra året postat postade JB Kevin Kristopik telefonnummer på Twitter, men det var en hämnd för att komma tillbaka Kristopik för dataintrång på Ryan Butler's konto för att få Justin telefonnummer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0