Visste ni att...

- Hans favorit barnprogram är Svampbom Fyrkant
- Intervjuaren: "Justin, skulle du kunna dejta en 13årig tjej?" Justin svarade: "Romeo var 16. Juliet var 13. Jag skulle vara hennes Romeo och hon skulle vara min Juliet"

- Justin kan lösa en Rubiks kub på under en minut.

- Justin hatar sparris.

- Han vägde 3,17 när han föddes

- Justin vänder sig till sina fans om han känner sig lite nere, och de muntrar upp honom

- Justin grät dagen då Michael Jackson dog

- När Justin hör sig själv på radio sänker han.

- '' Skulle du kunna dejta en tjej som inte kan engelska? '' - Ja det är inga problem, jag lär henne!

 

- Justin har varit tvungen att ändra sitt nummer mer än 20 gånger

 

- Justin är bara hemma drygt 2 veckor om året


- Justin säger '' Jag svär lika mycket som varje tonåring gör ''


- Det längsta förhållande Justin har haft är 7 månader.

- Justin går till köpcentrum i nästan varje stad bara för att se tjejer.

- Justins största svaghet är när en tjej säger "please"

- Justin har sagt att han skulle lämna allt om något hade hänt hans filckvän

- Justin brukar vara nervös när han är ensam med en tjej

- Justin gillar inte att prata eller visa sin tatuering.

- Justin har ett klistermärke på hans lapptop som säger "You look better naked

- Justin köper något till sin pappa i alla länder han åker till- Chaz & Ryan hade en gång gömt Justins pass så han inte skulle lämna Kanada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0