Justin om Selena, Selena om Justin

Selena om Justin
2009 - "Jag känner mej som en storasyster som vill skydda honom"
2010 - "Han är en riktig tönt och jag älskar det. Han är så avslappnad och rolig.
När man hänger med honom så upptäcker man att han bara är en helt vanlig 16-åring.
Och han är inte alls särskilt cool"

2011 - "Kom igen, han är bara 16 ! Det är inte okej. Han är söt,
det är han. Men jag har inte varit på någon dejt på sex månader"
Justin om Selena
2009 - "Jag tycker att Selena är snygg,  men jag gillar henne inte på de sättet.
Hon är söt, en riktig sötnos"
2010 - "Vi är bästa vänner. Men bara vänner"
2011 - "Vem som helst skulle vara lycklig om de fick dejta henne. Hon är grym"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0