Fans utkastad ifrån konsert

 

13-åriga ​​Justin Bieber fanet kastades ut ifrån My World konsterten i Sheffield efter att hon kastade en nalle som var en present till justin på scenen, rapporterar The Mirror. Bridie som hon heter, han bara se fem minuter av konsterten efter att hon blev utkastad, med säkerhet hävda att "missil" träffat Justin benet två låtar in i hans prestation.

Fanset hade sparat i flera månader för att kunna köpa hennes biljett för att se Justin live. Bridie ropade: "Jag kunde intevänta på honom att komma till Sheffield. Jag köpte en nalle & jag och min kompis gjorde en T-shirt för det att säga "Bridie och Sasha älskar dig".
Vi sätter ett brev inuti för att säga hur stora fans vi var och några bilder av oss på Justin Bieber T-shirten. Nallen träffade han ben. Han sparkade björnen ur vägen .. Jag var upprörd, men det spelar ingen roll. Jag är fortfarande ett stort fan och kommer inte att ta ner mina affischer. "





 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0