Angående Someday Parfymen

Justin Bieber är redo att hjälpa damerna att lukta precis lagom. Han avslöjade att han valde att skapa en parfym för kvinnliga fans eftersom sättet en flicka luktar är mycket viktigt för honom.
Enligt WWD, heter Justins parfym Someday. Pengarna för parfymen kommer gå till välgörenhet som till t.ex Pencils of Promise, som bygger skolor och Make-A-Wish-Foundations.
Medan han turnerar världen, säger Justin, "Låt oss vara ärliga, hur en tjej luktar är väldigt viktigt att en kille! Jag har en sådan djup förbindelse med mina fans, så skapa en doft som jag personligen älskar är ett annat sätt jag kan föra dem närmare till min värld. "

" De lät mig verkligen ta ledningen över hela projektet, eftersom jag känner mina fans bättre än någon annan -. från att arbeta med gruppen om utvecklingen av doften i sig till att bidra till att utforma flaskan och förpackningen " förklarade han. Denna parfym kommer att finnas i butiker i juni.
-WWD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0