En flicka från Hawke's Bay möter Justin Bieber!

BONKERS FOR BIEBER: Napier girl Meg Higgs, 8, went to see Justin  Bieber live in Sydney when her wish was granted by Make-A-Wish NZ. BONKERS FOR BIEBER: Napier girl Meg Higgs, 8, went to see Justin  Bieber live in Sydney when her wish was granted by Make-A-Wish NZ.

Hamnen Ahuriri School Year 4 student sade att mötet med Justin var endröm. "Han är bara riktigt trevlig, söt ochenorm, säger hon. "Han sa" Hej,hur mår du? "och jag sa"bra "och gav han mig lite saker. "

Den kanadensiska superstjärnan imponerade även Meg's syskon, grattar yngre syster Finty, 3, och skakar hand med bror Charlie, 6.

Mamma, Arlene Perry, gav henne godkännande för: "Han var en mycketartig och stilig ung man, sade hon.

Ms Perry sade att resan verkligen var en av en livstid, eftersom helafamiljen tillbringade sex nätter i den australiska staden som var en del avMeg's önskan, rad åtta på hans utsålda show. 

"Det var riktigt häftigt", sa Meg. "Jag gillade när han sjung baby för då kom det konfetti från taket och föll ner över oss".

Familjen besökte Luna Park, Taronga Zoo, Sydney Akuarium och roteranderestaurang Centre Point Tower.

Familjen firar också att Meg gick igenom remission efter diagnosen fyra under 2009. 

Den livliga 8-åringen har genomgått kemoterapi och kirurgi sedandiagnosen, och Ann Perry sade att familjen var frossa i de goda nyheterna.

Sedan hon återvände från Sydney, har Meg inte bara börjat piano ochsånglektioner hon kan också vara en pop känsla, men nu var detavundsjukan av sina vänner i skolan.

"Min bästa vän brukar röra mig, för att hon tror att hon rör Justin eftersom att han rörde mig".
-fanofjustinbieber

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0