Justin och Selena överaskar Ernie på hans konsert!

"Jag är mållös. @ justinbieber och @ SelenaGomez kom för att se migspela i kväll och Justin satt tyckte om det. Allt jag kan säga är wow ",skrev han. "@ scooterbraun kul att träffa dig och Karin ikväll. Vilken häftigöverraskning! Vila upp och hoppas att vi korsar vägar snart igen. Skål! @SelenaGomez du och Justin är söta. Nöje att träffa er båda. Jag sågdig sjunga med i mina låtar. Gjorde min natt så mycket bättre. "

Biebers manager, Scooter Braun, som också använde Twitter för att skrivaom natten. "Jag älskar överraskningar. Vi körde en timme i LA för att överraska @ erniehalter hans spelning. # awesome ", skrev han.

Bieber skickade också hans kärlek och stöd till Halter på webbplatsen. "@erniehalter tack för natten. Glad över att vi kunde överraska dig. du ärden verkliga affären. Grattis till dig och din hustru. Och ... @ erniehalterNever Say Never är ingen BS. Haha. Tack igen ", skrev han. "Musik är universellt. # # artistssupportartists BYLTE "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0